2010-07-18
 18:51:28

Helgen bara försvann ju.

Jag fattar inte att det är söndag redan, vart tog helgen vägen?
Igår var jag ut med mamma och Mickan till en stuga i Lumparland - helt trevligt.
På kvällen var jag en sväng till sjödagarna, egentligen bara för att köpa en sorts remmar - som var slut när jag kom dit.. typiskt.
kvällen avlsutades med nattsim och åktur till stan med den bästa <3

Idag har jag varit och handlat en sväng, så var jag in via stan också. Kollade in lite rea och sådär.. Kom hem med två t-shirtar till Tomas och en till mig själv.!
Synd så passade bara den ena på tomas, så vi måste hitta någon som kan ha den andra.

Har precis just vikt ihop all tvätt vi har tvättat dom senaste dagarna - skönt att ha det gjort innan veckan börjar.
Sen har jag även lagat fahitas som ligger och väntar i kylen :) muuums!

Nu vill jag fara och simma, men vet bara inte vart vi ska fara.
Måste ta ett snack med älskling.

Och på tal om något helt annat så skulle jag mer än gärna, vara lite ledig tillsamans med älskling nu.. den jäkeln är ledig hela SEX veckor.. Han är alltså ledig när jag börjar skolan också.. ojojoooooj.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: