2010-08-02
 19:50:37

Underbar dag <3

Idag var vi alltså på ultraljud.
Jag var så fruktansvärt nervös före, jag kunde äta bara några tuggor av lunchen, sen kändes det som att allt skulle komma upp igen.
Nej fy vad hemskt det var.
Före jag kom till sjukhuset måsta jag ringa mamma och gråta en stund..
Sen äntligen kom Tomas och vi vandrade upp :)

Väl inne i undersökningsrummet tittade läkaren, och allting har höjts som det ska, och det blir inget planerat kejsarsnitt. Och det är så underbart skönt ska ni veta.
Nu slipper jag oroa mig för det iallafall.

Sen när han egentligen var klar med undersökningen, frågade jag om han inte kunde se om det är flicka eller pojke. Visst sa han och började titta efter.
Någon minut senare sa han att det är en flicka.

Och från det att han sa det har jag svävat på moln, även om jag har känt länge att det är någon där inne, blev det så mycket verkligare nu när vi vet att det är en hon.
Pappas flicka <3
Nu längtar jag om möjligt ännu mera, kom ut nu prinsessa!


sassa

vad roligt:):)Hopaps allt är bra med er och jag är så nyfiken på att träffa dej. Men snart börjar ju skolan igen så att då lär vi ju ses :)Ha det bra!!



PUBLICERAT: 2010-08-04, 18:20:34 | URL: http://susannl.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: