2010-08-08
 20:22:45

Två sverigehelger.

Dagen är snart slut, och sängen väntar snart på mig.

kvällen har gått åt till att hjälpa hjärtat fundera ut hur han vill ha det på loftet. Har nog skrivit det förut, men han ska få ha det som spel/tv/film rum. Och jag har lovat honom att han ska få bestämma helt själv hur han vill ha det. (åsikter får jag givetvis ha, annars går det ju inte. Haha)
Såå, nu tror jag att han har bestämt sig.
Och fint kommer det bli :)

Så nu blir det sverige två helger i rad.
Först nu på fredag då.
Sen åker vi lördagen efter och handlar allt till hans loft.

Sen blir det spärrat på konto på saker för ett tag..
Men på samma gång är det bättre att vi tar allt nu, ett tag innan bebis tänker titta ut. För jag springer inte runt i Sverige i slutet.
Sådetså.

Efter domhär resorna fattas bara en tvättmaskin.
Men det tror jag att vi tar härifrån Åland..
Så det löser sig det också.

Vi har alltså två helger av hemmafix framför oss.
Så sjukt roligt.
Och så sjukt mycket Tomas och Pernilla <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: