2010-08-29
 21:50:54

tuff tid

Idag har jag spenderat hela dagen hos mamma.
Tvättat 6 maskiner har jag gjort :) 4 av dom var lillans kläder - och gud så fräscht dom luktar nu!
Har också pratat om både det ena och det andra med mamma.
Finns nog ingen som förstår mig så som hon gör.. <3

Har också kommit till en punkt där det inte alls är roligt att vara gravid, jag skulle vilja njuta och allt sånt. Men det går inte, jag tycker bara det är jobbigt just nu. Fysiskt men mest psykiskt faktiskt!
Jag gråter var och varannan timme, alla tankar och funderingar håller på och gör mig galen..
Massa frågor och undringar..
tur att jag har mamma och Tomas <3
det är bara att ställa in sig på att de sista 10 veckorna (snälla, inte längre än det) kommer bli tuffa..


Förlåt att jag bara gnäller, men det är en sån period nu..
Ingen måste läsa, bara skönt att skriva av sig.


hallonmamma

Ibland måste man få klaga. Att vara gravid är inte alltid en dans på rosor. Herregud, du bär på ett liv liksom. Det är något väldigt vackert, men tungt. Jag håller tummarna för att dessa 10 veckor går snabbt för dig!



PUBLICERAT: 2010-08-30, 08:26:49 | URL: http://hallonmamma.blogg.se/
Pernilla

Åh tack för lite uppmuntring :) det behövs!



PUBLICERAT: 2010-08-30, 12:14:16 | URL: http://pernillanivetju.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: