2010-08-19
 18:15:51

Tröttis men så kär.

Uss vad slut jag är idag, kan inte förstå att man kan bli såhär trött av att bara vara i skolan...? kanske för att man just bara är, det är inget tempo!
Idag har vi iallafall ställt i ordning salongen igen, alltså plockat upp alla sakerna från källaren. Tyckte riktigt synd om dom som bar upp allting. Meen duktiga var dom iallafall (Y)

Nu har jag just städat upp lite här. Känner mig så dålig när Tomas städar och är duktig varje dag. Så idag fick han vila lite :)
Eller vila, han är och kör bil just nu. Duktiga lilla hjärtat <3
Han har blivit klippt idag också, äntligen säger jag.
Stackaren har gått runt som ett skogstroll i flera veckor, men med lite klippning blev det bra och nu är han sådär sjukt snygg igen :)

Imorgon är det fredag vilket betyder kort dag denhär perioden 9.50-13.35 helskönt! (Y)
Sen är det helg..
Var ju meningen att vi skulle åka till Sverige nu i helgen och handla hem allting som Tomas ska ha på loftet. Meeen eftersom jag fortfarande inte har fått något besked om studiestödet vågar jag inte åka iväg..
Så vi väntar till nästa helg och hoppas beskedet har kommit då (:

Förresten, jag har en fråga.
Ni som har bebisar, har ni något tips på någon speciell nappflaska man kan ha när bebisen är riktigt liten? Jaa, hur ska jag förklara..
Vi kommer ju att försöka få henne att ta flaska egentligen så fort som möjligt, är det någon speciell ni har haft och kan rekommendera?
:)


Jennifer, mamma till Lukas och bebis i magen

Dr browns flaska!! Det är den bästa plus att det är en kolikflaska så det motverkar det :) Toppenbra!! Den rekomenderar jag starkt!! Finns på babyland :)



PUBLICERAT: 2010-08-19, 21:28:39 | URL: http://ettuddanamn.blogg.se/
Pia

MAM från Kantarellen har vi haft till båda. Den har bred öppning så man spiller inga ersättningspulver när man ska sikta in ;) och kolikventil i bottnen. SUPER! Finns olika nappar på Kantis att köpa oxå, välling, vatten osv.


Anonym

Hej, kom in på din blogg via en annans och började läsa lite..

Vi har haft Avent-flaskor, hur bra som helst om du tänker börja ge ur flaska direkt.

Jag har en uppsättning (fräscha och fina förstås!!) här hemma som du kan köpa för billig peng om du vill. Nappar kan du ju köpa egna, om du känner för det.

Skicka ett mail isf, [email protected]



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: