2010-08-10
 21:31:53

Trevlig kväll och natti

Har just kommit hem från tre rätters middag på knorring. Var dit med jobbet och våran säljare från schwarzkopf - tack så mycket!
Sjukt gott var det iallafall.
:)

När jag kom hem blev jag överraskad med paket :)
Hälften av våra blivande gardiner till vardagsrummet hade kommit.
Jag var lite orolig när jag beställde hem dom, har varit ute efter riktigt limegröna och tyckte domhär såg aningens bleka ut men chansade och beställde..
Och nu när jag öppnade dom och tittade så var dom perfekt limegröna.
Underbart :)
Så efter sverigetrippen på fredag kan vi byta gardiner i vardagsrummet.
Ska bli otroligt skönt eftersom jag är så trött på dom vi har.

Imorgon mina vänner.
Jobbar jag min sista dag.
Det känns otroligt skönt, fast på samma gång är det alltid lite slött..
Jag trivs ju så jäkla bra med dom jag jobbar med.
Och nu vet jag inte om och när jag ska jobba där igen.
Men vadfasen.
Skönt med ledigt ska det bli iallafall..

Så för att orka jobba imorgon ska jag nu masa mig till duschen och sen sova.
Nattinatt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: