2010-08-22
 21:10:18

sussinussa

Nu ska nog jag sova, trött som jag är.
har slarvat som fasen med järntabletter.
(och dom andra tabletterna med för den delen.)
och shiiet vad hängig jag är hela dagarna.
så nu ska jag börja äta dom ordentligt igen.

jaaija, sova lite nudå.

du är så fin tomas.
och allt du ger.
du är allt.
och massa till.
mihip.
om alla bara visste hur underbart jag har det med dig.
hjärta
v.


Anonym

Tack för din kommentar det värmde verkligen :)



Och slarva inte med tabletterna, det där jäkla järnet är förjäkla jobbigt om det sjunker massor sen :( Hoppas du blir lite piggare bara du börjar knapra dom igen :)


Jennifer, mamma till Lukas och bebis i magen

kommentaren var från mig :P



PUBLICERAT: 2010-08-23, 09:10:47 | URL: http://ettuddanamn.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: