2010-08-22
 10:32:52

Sån sjuk bebislängtan

Sitter ensam vaken här än så länge .. Både Tomas och Cosmos har stängt sina blå (okej, Cosmos har gula.. typ) och tuttar så skönt ännu! <3
De två andra gulögda vilddjuren har jag inte sett till ännu.

Den blåögde ska iallafall väckas om en liten stund :)
Härligt med lite sällskap.

Tror dock han kommer att åka iväg ganska fort, han ska träna och sen in till banan och träna för körkort :) duktig!
Jag själv låg imorse i sängen och tänkte om jag skulle ha städat lite skåp.
Men varfan ska jag plocka den energin ifrån?!
Nej det får nog vara tror jag.

Vika tvätt vet jag att jag måste göra iallafall.

Imorgon går vi in i vecka 29 <3
Det är alltså inte så jättelänge kvar tills lillan är beräknad. (Även om allt känns för länge) Hon har nu i två dagar bökat neråt, ingenting som har synts utifrån alltså.. Lite obehaglig känsla måste jag säga.
Och det är inga svaga sparkar hon ger i från sig, nej det är en stark liten tös vi har där inne <3
Dock börjar Tomas bli riktigt sugen på att känna lite livstecken från henne.

Gud så jag längtar tills hon är här, allting jag tittar på eller tänker på kretsar runt henne. Hon har blivit mitt allt redan nu <3 Jag kan sitta och tänka på hur allt kommer bli när hon är här i flera timmar. Miihop, vad roligt det ska bli.
Igår längtade jag lite extra mycket, jag hade så fruktansvärt tråkigt och satt och funderade på allt hon och jag kunde hitta på bara hon varit här.. Barnvagnen står liksom så redo där i hallen, och bara väntar på att få agera sovplats till världens bästa lilla tjej.
Kom nu hjärtat.
Vi vill ha dig på utsidan <3 (okejdå, hon får vara där inne några veckor till, men bara för att hon måste ;)


Jennifer, mamma till Lukas och bebis i magen

Tro mig, som här sista veckorna kommer gå skit fort! :) Det känns inte alls som det var länge sen jag hade 85 dagar kvar och nu är det bara en månad till BF. Så snart har du henne hos dig, du hinner knappt blinka ;)



PUBLICERAT: 2010-08-22, 12:07:10 | URL: http://ettuddanamn.blogg.se/
Pernilla

Jag har så svårt att tro att det kan gå fort ;) men jag hoppas verkligen att jag också ska tycka att tiden bara har rusat iväg.. :)



PUBLICERAT: 2010-08-22, 16:53:32 | URL: http://pernillanivetju.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: