2010-08-28
 19:11:14

Lista

Hittade en lista som jag tog ;)

Min graviditet så här långt/ saker jag upplevt:

Halsbränna: Ja, mer och mer.
Ryggbesvär: Skoja inte om det!
Bäckenbesvär: Nej
Muskel och vadkramp: Nej
Åderbrock: Nej
Hemorojder: Nej
Hård mage/förstoppning: När jag äter järntabletter ja.
Gasig mage: Nej
Nästäppa: Inget mer än vanligt
Urinvägsinfektion: nej
Känsligt tandkött: ordentligt!
Bättre hy och hår: Betydligt sämre
Illamående: I början, nu bara om jag äter för fort.
Ömma bröst: Också i början
Viktökning: Jo (men eftersom jag inte har hittat mitt bm kort, kommer jag inte ihåg hur mycket)
Trötthet: Är trött dygnet runt, men antar att det är såhär det kommer vara några år framöver - jag vänjer mig.
Upp och ner i humöret: hihi, jodå (:
Strimmor på magen: Nej
Putande navel: den har inte blivit som en "knapp" men är jäms med magen.. (?!)
Svullnader: Fötterna emellanåt
Yrsel: Ja lite.
Förhöjd kroppstemperatur/svettningar: Jo
Blodbrist/ järnbrist: Ja
Sammandragningar: Neej
Sömnproblem: Vissa nätter
Blödningar: Nej
Ökade flytningar: Jo
Trängningar att kissa: Nej
Nytt konstigt matbehov: Tomater och kiwi i mängder



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: