2010-08-28
 14:52:41

letar, letar och letar

Som jag skrev för någon dag sen så har jag börjat med storstädningen inför lillans ankomst.
Idag fortsatte jag, och har nu städat igenom alla köksskåp, sängborden, tv bänken och några smålådor.
Så med andra ord kan lillan få komma nu (okej, inte riktigt ännu. Hon får gärna vara färdig innan hon kikar ut (: )
Har även storstädat bilen..
Och det är något jag verkligen inte gillar, så nu har jag bestämt mig för att det var sista gången jag gjorde det på länge.
Nu väntar jag med spänning på att hjärtat får sitt körkort och hoppas han tycker det är kul att städa bilen när han använder den :)

MEN!
med all denna städning fanns också en annan orsak.
Jag hittar nämligen inte mitt mödrarådgivningskort.
Jag kan inte fatta vart det har tagit vägen! Jag brukar inte tappa bort saker!
Men det är bara helt spårlöst försvunnet...

Ska fortfarande torka golven här inne, så jag bara hoppas att jag ska hitta det under någon möbel någonstans.. Även fast chansen inte är så stor..

Får väl försöka se det enda positiva i det hela iallafall.
All städning tills skruttan anländer är gjord, och det är ju skönt :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: