2010-08-11
 23:31:47

Jag hittade en lista.

du heter:
Pernilla Eriksson
smeknamn:
Inget seriöst, bara alla oseriösa namn Tomas kan kalla mig - men dom behöver vi inte skriva här :)
låt som när du är ledsen sörjer till?
Oj, jag har nog ingen speciell sörja låt.
beroende av:
Just nu ingenting (okej, godis då kanske :)
vad tror folk om dig?
det skulle jag bra gärna vilja veta. Antagligen att jag är en riktigt bitch (det är vad jag fått höra iaf) Hihi.
stämmer det?
nej, det hoppas jag verkligen inte. Inte enligt mig själv iaf.
vad får du oftast komplimanger för?
Just nu min mage <3
hur imponerar man på dig?
med att verkligen göra något man gillar, och ge sig fan på att klara allt man har tänkt.
brukar du skratta för dig själv?
emellanåt joo.
vad står det i ditt senast inkomna sms?:
har jag ingen aning om, orkar inte hämta telefonen.
var bor du?
i en tvåa med loft i Lemland tillsamans med den underbaraste människan i världen och tre sötnosar till kissor.
trivs du där?
Stormtrivs.
har du haft sex idag:
neijp
hur svarar du i mobilen:
oftast bara hallå, om jag inte vet vem det är svarar jag med namn.
vem ringde du senast?:
Pappa
vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Allt möjligt.
antal timmar sömn inatt:
Det blev nog rätt så många tror jag, skööönt :)
sov du ensam:
Ja det gjorde jag, Tomas somnade på soffan
brukar du komma i tid:
Oftast, jag hatar att vara sen!
hur känner du dig nu:
uppsvälld, trött, lat
vanligaste färg på dina kläder:
neutrala.. borde bli bättre på färg.
vad tycker du om fötter:
det fulaste som finns när dom är uppsvällda :D
vad saknar du:
just nu saknar jag inte så mycket, är rätt så nöjd.
hade du en bra kväll igår:
Jo, knorring middag med det bästa jobbgänget - jag klagar inte.
favorit dryck på morgonen:
oboy eller apelsinjuice
när brukar du oftast gå och lägga dig:
typ 22.00 är imponerad över att klockan är halv 1 och jag är vaken.
är du blyg?:
det kan jag inte påstå.
sysslar du med någon idrott:
nej.. jag är gravid och orkar inte.
tror du på kärlek vid första ögonkastet:
det måste jag säga att jag gör. det var grymt mycket kärlek vid första ögonkastet med Tomas <3
har du spytt offentligt:
neeeij.
vad skulle du göra om du vore kille för en dag:
Oj. pröva på allt bara en kille kan göra :D
är du nöjd med ditt liv:
Otroligt nöjd.
är du bortskämd:
Inte med grejer. Men jag har allt annat, en underbar familj och en liten bebis på kommande. Kan man önska mer?
vad gör du i morgon:
Far in till stan med hjärtat och gör en massa tråkiga saker som måste göras. Sen målar jag spjälsäng.
vad är det värsta du vet?:
falska människor och död.
har du bra vänner och äkta vänskap?:
Ja, det hoppas jag :)
vad är det finaste du fått:
det lilla livet i min mage <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: