2010-08-08
 08:54:24

ensam vaken

Åh vad underbart när det åskade inatt, jag vaknade till av att Tomas kom och tog datan av mig. På samma gång berättade han att det åskade ordentligt ute.
Han gick ut och rökte, och någon minut senare tassade jag ut och ställde mig bredvid och bara tittade.
Mysigt :)
Sen somnade jag igen, så jag vet inte hur länge det höll på..

Nu har jag vaknat iallafall, Tomas ligger och sover så sött ännu. Och lär nog göra det ett bra tag till om jag inte väcker honom.
Har lite planer för idag iaf.
Tror jag ska en sväng in till stan..
Sen ska spjälsängen fortsätta målas, ska börja med sista lagret :D
Och sen måste jag tvätta en maskin så jag har något att ha på mig.

Imorgon börjar min sista arbetsvecka.
Eller den är inte ens hel, tre dagar ska jag jobba.
Och sen är jag ledig - grymt välbehövligt!

På tisdag efter jobb är det middag på knorring med schwarzkopf.
men annars går dom här tre dagarna endast i jobbets tecken.
Jobba och sova - inget annat.
Bara för att det ska gå så fort som möjligt!
:D

99 dagar kvar <3
det är inte mycket alls.
hon sparkar mera och mera, är mycket vaken.
men fortfarande så känner Tomas ingenting.. det är tråkigt.
jag vill ju att han ska känna henne också ju..


Jennifer, mamma till Lukas och bebis i magen

Envis liten dam :) Det är min dam där inne också. Jesper får bara känna enstaka gånger, hon tillåter bara mig och Lukas att känna hennes sparkar. Men T lär nog hinna känna innen hon kommer ut :)



PUBLICERAT: 2010-08-08, 09:43:22 | URL: http://ettuddanamn.blogg.se/
Pernilla

Ja riktigt envis.. Undrar vem hon kan ha fått det av? ;) inte mig iallafall.. haha. Jo, han lär väl få känna henne får vi hoppas!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: