2010-08-12
 15:30:16

Duktiga!

Fasen vad duktiga vi har varit idag.

- Lämnat in min ansökan om mammaledighet till FPA - CHECK!
- Hämtat ut nya bankkortet - CHECK!
- Handlat nya tvättkorgar - CHECK!
- Målat klart spjälsängen - CHECK! (det är sååå lite kvar så det får vara check.)
- Städat ur alla gamla grejer ur badrummet - CHECK!
- Städat ur bilen - CHECK!
- Strykit gardiner - CHECK!
- Städat lägenheten - CHECK!

baaaah, nu är jag slut. Och hungrig.
Får nog bli lite mat nu, sen måla det absolut sista på sängen.
Ikväll blir det sova tidigt så morgondagen kommer fort ;D


hanna

oi vad hurtigt! :)

har du några tips på var man får sån energi ifrån? skulle behöva lite. :p PUSS!



PUBLICERAT: 2010-08-13, 09:22:34 | URL: http://kerstinlillemor.blogg.se/
Pernilla

Haha egentligen har jag ingen energi alls, så jag vet inte vad jag ska ge för tips :) bli gravid kanske.. haha



PUBLICERAT: 2010-08-14, 15:46:04 | URL: http://pernillanivetju.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: