2010-08-26
 19:28:28

bebismagen

Vad duktig jag har varit ikväll, jag har städat igenom alla garderober i sovrummet + byrån, båda hallskåpen och några kökskåp :)
får fortsätta en annan dag.
min storstädning inför lillans ankomst har väl börjat då kan man säga.
<3
under städningen hittade jag också usb minnet till telefonen, så nu kan jag bjuda på bilderna jag lovade.



Vecka 19

Jag tyckte jag var jättetjock här, och att magen hade växt massor.





Vecka 29 (28+3)

När jag ser bilderna, inser jag verkligen hur tjock jag har blivit :)
Och då är det ännu typ 11 veckor kvar..
ojoooj.
mysigt är det iallafall <3

sen jag kom hem har snuttan siktat rakt under mina revben.
tack bebis <3
men som tomas sa, vi vet ju att hon lever där inne då iallafall.
jotack.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: