2011-09-15
 21:01:43

OSAMMANHÄNGANDE.

Medans jag väntar på att toningen i håret ska bli klar kan jag dela med mig av ett inlägg :)

Idag har vi varit på språng hela dagen, Nova har fått hänga med hon - och som vanligt har hon skött sig exemplariskt!
Vi började dagen med att köra pappan på jobb, vilket betydde att vi fick stiga upp halv 7. Varken jag eller Nova orkade öppna ögonen ordentligt.
Sen donade vi på här hemma en sväng, innan vi åkte för att pröva en jacka på henne. Det blev köp! Jackan var superfin.

Sen vidare till stan då, storhandling stod på schemat.
Men för att dagen inte bara skulle handla om tråkiga matvaror, for vi en sväng till tjÄna och Kappahl.
På tjÄna hittade jag inte så mycket, en väska till mig och en kofta till Nova.

På kappahl hittade jag en onepiece till lilla hjärtat - supersöt. Kommer bild imorgon när hon ha prövat den.
Även lite sockor och annat nödvändigt krafs kom med hem :)

Sen lämnade jag av Nova med moster Mickan och åkte hem med Tomas för ett snabbt ombyte, 16.15 skulle jag vara på jobb.

Pjuuuuuh.
Det var rätt skönt att komma på jobb alltså, det kanske inte låter så stressigt som det var. Men huuga, sen spöregn till på det.

Nu måste jag skölja färgen.. Annars blir det väl svart.


Åsa, mamma till Sebastian

Basse fick också den där onepiece dräkten, såå fin! :) Fast lite tråkigt med den jag köpte är att trådarna verkar gå upp ganska lätt. Har hunnit tvätta den två gånger sen jag köpte den och har fått knyta fast och klippa av ett antal trådar redan.. tror jag fick ett måndagsexemplar :/



PUBLICERAT: 2011-09-17, 12:07:49 | URL: http://minifjun.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: