2011-10-17
 20:36:34

NOVA STAR VINTERJACKA

Det är så beroendeframkallande med alla grupper på Facebook.
Nu pratar jag om alla köp/sälj grupper.
Man hittar så mycket, som man egentligen inte alls har behövt ända tills man såg bilden. Då är man plötsligt i jättestort behov av det.

Mestadels handlar jag till Nova, finns så mycket oanvända kläder som folk säljer vidare. Och stl 74/80 tycker jag det kryllar av.

Igår gick jag med i två grupper till.
Och nu ikväll gjorde jag mitt första köp..
En Nova Star vinterjacka.
Den är så grymt fin, och vårt hjärta kommer bli så extremt tuff i den.

Men egentligen har hon ju redan en vinterjacka ?!

Men den här jackan ville nog komma till oss <3 vi låtsas så! hihi.



Denna fina jacka ska våran tuffNova ha i vinter :)
Har nova star fina vintermössor?! måste kolla ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: