2011-11-24
 20:48:00

LATTILALL

Imorgon händer något väldigt spännande vill jag lova!
Och ni kommer få se före och efter bilder bara det är klart :)
IIIIH!

Ikväll har jag varit på jobb en stund, lika jätteroligt som vanligt.
Trivs så superbra där!
Alla är vi som vi är, och har så jäkla roligt ihop :)

Och här hemma händer det nya grejer varje dag.
Tex så har Nova lärt sig backa, hon är för söt när hon backar omkring här hemma.
Nya ord kommer också lite nu och då.
Senaste tillskotten är Bompa (Bolibompa) och Baaba (Bada)

Annars rojsar vi på hela dagarna, igår hade vi en supermysig dag med Emma och Janina. Och deras söta barn förståss :)
Vi var hos Emma, som hade 5 små kisseungar (typ 2 veckor) och Nova hade fullt schå alltså :) Hon visste inte om hon skulle vara rädd, eller arg eller helt enkelt gapskratta.
Så hon gjorde lite av allt helt enkelt.
När jag skulle hjälpa henne paja försiktigt skakade hela hon, men på samma gång skrattade hon.
Knasbarn!
Roligt hade vi iallafall.
Gillar mammorna som tusan! Vi brukar träffas en gång i veckan, och jag längtar lika mycket varje gång.
Superhärligt gäng!



Här har hon den typiska "skogströms funderar min"

Vi lagade två tofsar för första gången, givetvis måste det förevigas :)

<3

Detta är favoritsysslan just nu, slita ut ALLT ur skafferiet.

Liknar så sjuuuuukt på sin pappa på den här bilden.
Finis!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: