2011-05-17
 15:47:53

STOLT ÖVER MIG SJÄLV

Det är en väldigt stolt, lättad och trött Pernilla som skriver här idag.
Vi har nämligen haft examensprov idag, tungt.
MEEN, nu är det gjort och det har gått bra. Jag vet inget sifferbetyg ännu, annat än att jag är godkänd.

Så, första juni blir det examen :)
Jag måste säga att jag är riktigt stolt över mig själv, jag har klarat av att avsluta min utbildning trots att jag har fått barn.
Jag har vetat att det skulle gå, för att jag gav mig fan på att det skulle göra det.
men
lätt har det inte varit, det har varit SKITtungt att varje morgon åka iväg från min älskling.
Och det har varit jättejobbigt att alltid sitta uppe till halva natten för att göra arbeten klara, jag kan inte jobba när hon är vaken.
Och att ha missat ändå en ganska stor del av hennes första tid i livet.

Men jag vet att jag inte kommer att ångra att jag gjorde såhär, jag är så grymt lättad över att det snart är klart. Och att jag då kan umgås med min skrutta hela dagarna <3


Mamma

Som jag sagt tidigare....du har varit/är superduperduktig, såååå stolt över dej.


Hanna S

Du är såå duktig! :)) du ska vara riktigt stolt över dig själv nu! <3 jag avundas din styrka och motivation. Puss vännen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: