2011-05-13
 21:16:05

NOVAS FÖRSTA FREDAGSMYS

Här sitter jag och har lite fredagsmys för mig själv. Tomas har flytt fältet och är nere hos sina föräldrar och hejar fram finland till seger med sina bröder.

Och jag hejar jag också, för fullt!
För någon minut sen gjorde dom 1-0 och sååååå fint mål :)

Det kommer bli riktigt spännande dethär, ujuj.

Men nog talat om hockeyn.

Idag har vi haft en helt underbar familjedag.
När Nova hade sovit sin första lur, åkte vi in till stan på klädjakt till Tomas.
Han har verkligen inga kläder alls känns det som. Och han är jämt så snäll, låter mig och Nova få kläder men står själv utan..
Så, mitt dåliga samvete har gnagt ett bra tag.
Men idag fick han iallafall 4 tshirtar, och ett par chinos är påväg hem med posten.
<3

Kvällen fortsatte med fajhitas (stvaningen?) till middag.
Och det bästa av allt;
Nova har haft sitt första fredagsmys
det bestod av majsbågar och sempers fruktdryck - och som hon njöt.
Gud så gott hon tyckte det var.
ÄLSKLINGEN <3
efteråt blev det ett bad, det var lite kladdigt detdär med majsbågar.

Bilden av när hon ska tugga sin majsbåge kommer sitta i minnet länge, så förbannat söt är hon våran prinsessa.
Det absolut bästa Tomas någonsin har gjort <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: