2011-05-14
 09:12:31

KLÄDER

Vet inte riktigt vad som menas med den här rubriken, men jag gör en egen tolkning.

Kläder har jag alltid gillat, och jag anser att man aldrig kan ha för mycket kläder.
Jag har ingen speciell stil, och därför kommer det hem allt möjligt.
Just nu är det mycket tights och långa tröjor/linnen/tshirtar. Säkert för att det döljer spåren av mammamagen rätt så bra! ;)


Men sen Nova kom har det dock ändras lite.
Nu är det till henne det shoppas hejvilt, till henne finns det inga gränser på hur mycket jag kan köpa.
Det finns så mycket fint, och jag vill att hon ska ha allt.
Säkert därför det ligger fyra lådor fulla med för små kläder, och mycket av dom har hon aldrig ens hunnit använda.

Men det är sånt vi får leva med.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: