2011-05-21
 22:07:01

KÄRLEK

Kärlek för mig är mina två älsklingar Tomas och Nova.
Dom ger mig allt jag behöver, och finns alltid där när jag behöver dom.

Tomas;
En genomsnäll människa som alltid tänker på sig själv till sist. Han vill alltid att jag ska ha det bra, innan han funderar på hur han själv har det.
Han är fruktansvärt pålitlig och ha han sagt en sak så stämmer det.
Jag känner mig väldigt trygg tillsamans med honom och kan alltid vara mig själv till 100%, hur störd och konstig jag än är vet jag att han tycker om mig lika mycket ändå.
Han har växt fruktansvärt mycket sen han blev pappa, hans självförtroende har skjutit ordentligt och han är väldigt trygg i papparollen.

Han är helt enkelt så rätt, och jag har aldrig någonsin träffat någon som honom.
<3

Nova;
Som ni vet så är hon min lilla skatt, det är hos henne jag hämtar krafter när allt känns jobbigt och tungt. Hon är det mest underbara som finns för mig, och kommer alltid vara.
Hon är så ärlig och äkta, hon skrattar inte om du inte är rolig tex.
Den bästa stunden på dagen är när jag kommer hem från skolan och hon skiner upp med hela ansiktet när hon ser mig, när hon sen kommer i famnen slänger hon sig in mot mig och ger kram på sitt eget sätt, vissa gånger får jag även en stor blöt puss.
Varje gång det händer, smälter mitt hjärta och en liten glädjetår brukar komma.

Jag är så tacksam för att dessa två människor finns i mitt liv, och jag hoppas för allt i världen att dom aldrig kommer försvinna från mig.
Med dessa människor mår jag bra och med dessa människor vill jag vara.
Jag älskar er mina hjärtor!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: