2011-05-13
 21:25:49

FRAMTIDSPLANER

Jag har mycket framtidsplaner för våran lilla familj.

Först och främst vill jag att vi båda ska jobba, så att vi har möjlighet att skaffa ett hus inom någorlunda snar framtid - jag längtar så efter att sitta i vårt eget hus.
Ska bli så roligt att få göra något sånt med min älskade.

En annan framtidsdröm jag har är att ge Nova ett syskon, men det kommer nog ta en hel del år till tror jag. Jag vill att hon ska få ha oss ifred ett bra tag innan hon behöver dela oss med en annan.
Och själv är jag absolut inte redo för ett barn till på länge känns det som.

Jag har även en dröm om att ha en egen frisörsalong här på ön, när hur och var får framtiden helt enkelt visa. Men ideérna finns.

Jag skulle också jättegärna vilja resa lite med min lilla familj, visa världen för Nova ;)

Det är lite av mina framtidsplaner, kommer fler och fler hela tiden.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: