2011-05-01
 20:59:04

1 MONTH LEFT!

Varför ska helgerna gå så snabbt för?! Jag tycker det borde vara jämnare fördelat, typ 4 dagar jobba (för jag antar att vi måste jobba mera än vi är lediga) och 3 dagar ledigt.
det skulle vara grejt!

Men nu är det inte så, och skolan kallar imorgonbitti.
hujedamig, men nu jäklar är det bara 1 månad kvar, innan jag kan kalla mig FÄRDIG, UTBILDAD frisör.

Och så underbart det ska bli, underbart underbart underbart underbart.
love it.

Aldrig mera skola för min del, it's enough.

Så är det.
Men innan jag kan kalla mig FÄRDIG, UTBILDAD frisör.
Har jag en del att göra.

  • slutprov 17 maj
  • uppsats om barns utveckling
  • kompensationsarbeten från när jag fick Nova
  • en hel del inlämningar av arbeten
osv.. osv.. osv..

MEN! det klarar vi, för om 1 månad är det över.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: