2011-03-15
 19:43:52

VILA I FRID STEFAN!

Något helt ofattbart har hänt... Min plastpappa tog livet av sig igår :(
Det känns så fruktansvärt overkligt, och jag vill att allt bara ska vara på låtsas..

Det har gått lite mera än ett dygn sen jag fick reda på det, och det går inte in i mitt huvud att han verkligen är borta, och aldrig mera kommer att komma tillbaka!
Det kom så plötsligt :(

varför?varför?varför?
Jag har så fruktansvärt många frågor, frågor jag aldrig kommer få svar på.
KOM TILLBAKA!

Jag försöker tänka att han har det bättre nu, att han äntligen fått den ro han har velat ha. Och att han nu har blivit av med alla problem.
Men ändå, varför?
Jag såg så fram emot att få visa honom Nova, att låta honom få följa hennes framsteg.
Men jag hann aldrig åka upp med henne, innan det var för sent.

På samma gång som jag är så grymt ledsen, och vill ha honom tillbaka. Är en annan sida av mig så fruktansvärt förbannad, så jävla arg. Att bara sticka?! varför bad han inte om hjälp?
Tänkte han inte på oss han lämnar kvar? Jag känner mig så lurad och så sviken, varför fattade jag ingenting?

Och så inser man också nu, hur jävla dåligt han måste ha mått, något man aldrig märkte något av. Det måste ha varit fruktansvärt jobbigt för honom att hålla upp en fasad hela tiden - och att hela tiden spela någon annan.
Och hur länge han måste ha tänkt på det här...

VILA I FRID ÄLSKADE STEFAN!
tänker på dig, och hoppas du har det bra nu!
fyfan vad tungt det är att skriva detta.


Carola

Nämen herregud! :( :( Precis vad jag/vi skrev om i min blogg för bara några dagar sen ju! :(



Är hemskt ledsen för din skull :( Vilken chock.



Har inget vettigt att skriva :( KRAM


Åsa - mamma till Tindra

Fy herregud vad hemskt :( kan inte ens föreställa mig hur det känns... vet inte vad jag ska skriva riktigt men styrkekramar till er!



PUBLICERAT: 2011-03-16, 08:13:16 | URL: http://pyretiminmage.blogg.se/
hanna s

<3 jag beklagar sorgen Pernilla! skickar massa tankar till er alla. kram!



PUBLICERAT: 2011-03-16, 09:22:35 | URL: http://kerstinlillemor.blogg.se/
Pia

Hemskt!!! :(

Jag visste inte att du hade en plastpappa.

Belagar!!!


hallonmamma

Jag beklagar. Jag minns Stefan bra från den tiden vi brukade umgås.

Vila i frid Stefan.



PUBLICERAT: 2011-03-18, 09:55:30 | URL: http://hallonmamma.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: