2011-03-03
 21:53:02

VAD HAR JAG GJORT FÖR ATT FÖRTJÄNA ALLT?

Här sitter jag i min ensamhet (Tomas tränar och Nova sover)
När jag är ensam går tankarna i ilfart, och jag blir alltid väldigt känslosam.

Jag är så himla glad över min lilla familj, att jag och Tomas har lyckats skapa det bästa som finns för oss.
Vad har vi gjort för att förtjäna denna underbar lilla tös?
Det känns för bra, för att vara sant!
<3

Jag kan sitta och titta på alla bilder på henne, om och om igen. Varje gång blir jag tårögd och allmänt rörd.
Hon är ju så fin, och så perfekt.
Jag tycker det är helt otroligt att hon har allt. 5 fingrar på varje hand, 5 tår på varje fot, bara en näsa, men två ögon och öron.
Att det lyckades liksom, tänk hur mycket som kan gå fel. Egentligen.

Det är så underbart.
Sen är jag också så jättejätteglad över alla fina människor hon har runt sig.
Hon har världens bästa mor- och farföräldrar, som hon alltid är välkommen till. Och blir alltid lika bra omhändertagen av de.
Hon har de absolut bästa fastrarna och farbröderna, och den bästa mostern och morbrorn som finns - alla visar verkligen hur mycket de tycker om henne och det uppskattar jag.
Till på det är jag så himla nöjd med valet av hennes gudföräldrar, de är så fina allihopa :)
Och som om det inte vore nog, har hennes mamma en helt underbar vän, Johanna. Som är jätteintresserad av Nova, och busar som en tok med henne så fort de ses.

jag är så lycklig.

tänk att JAG, vanliga lilla JAG har fått dethär underbara lilla livet, och att jag till på det får dela hennes uppväxt tillsamans med alla andra fina människor.

nu måste jag sluta, innan en hel hög med lyckotårar kommer.


Åsa, mamma till Sebastian

sv. När man ska infoga bilden så kan man välja om man vill ha den miniatyr eller full storlek, och när man klickar miniatyr så blir dom automatiskt klickbara ;)



PUBLICERAT: 2011-03-04, 06:37:52 | URL: http://minifjun.blogg.se/
Carola

Ååh vad fint du skriver!! Jag känner precis likadant!! Är så tacksam och lycklig över det jag har. Tycker det är viktigt att vara det också, att inte ta saker förgivna. Att vara glad för det man har när man har det liksom. Senast igårkväll när jag kom hem pratade jag några trevliga ord med grannen under och tänkte "fy fan vad bra jag har det, t.o.m trevliga grannar har jag!!" :P Förut hade vi en riktigt otrevlig granne som man fick en utskällning av såfort man råkade träffas, inte jättekul att komma hem då precis :/ så även det lilla att ha trevliga grannar gör mycket :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: