2011-03-06
 20:45:19

STRESSAD

Oj, vilket mellanrum det blev nu igen.
Men det har sina förklaringar. Vi tar det från början.
I fredags;
- middag hos svärisarna
- blev hämtad av johanna
- förade och åt hos henne, för att sen åka till Indigo och Arken.
- Trevlig kväll :)

Lördag;
- Jobba min första dag på ? haha - återkommer med det.
- Handla
- Hem och tokmysa med mina älsklingar som jag inte hade träffat ordentligt på ett tag.

Söndag;
- Städa hela lägenheten.
- Sortera garderoben.
- Tvätta all smutstvätt
- Skoljobb.

Så, jag har haft en del att göra som ni ser. Och imorgon drar skolan igång på allvar, så att så mycket mera tid kommer knappast att finnas.
Så att ni vet liksom.
Men jag ska försöka hoppa in här så ofta som möjligt.
Nu ikväll kommer några inlägg iallafall :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: