2011-03-24
 22:28:41

STÄDAT OCH FEJAT!

pjuh, har städat, dammat och fejat hela kvällen.. Men är ändå bara halvfärdig. Konstigt hur dammigt det blir överallt, måste nog vara någon som är in här och oredar när vi sover ;)
Får fortsätta projekt städa imorgonbitti tror jag.

Ska bli så skönt att vara ledig en extra dag den här helgen.
Och bara för att jag var så duktig i yrkesprovet idag, funderar jag på att ta en sväng via stan och se om jag hittar något fint :) fick hem rabatt kuponger på kappahl idag, så kanske jag hittar något där bäst vad det är.

Nej nu ska jag sluta svamla om det ena och det andra.
Och istället gå och snussa ner mig brevid min fina, lilla, älskade Nova.

Godnatt



Bjuder på en gammal bild på en gäspig Nova, sötnöt <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: