2011-03-02
 20:40:03

SPRUTOR IMORGON

Imorgon står rådgivningbesök på schemat, och tösa ska få sina första sprutor :/ fy, stackare.
Mamman är riktigt nervös inför dethär, och jag tycker så synd om henne (även om jag hellre ser att hon får vaccinationerna än sjukdomarna)
Men vi har iallafall bunkrat upp med både flytande värktabletter, och suppar.. Så, det finns hemma om det skulle behövas.

Annars idag har jag varit iväg på en liten fika med Johanna och Julia till dinos, skönt att komma ut lite :) det behövdes!
Och på fredag blir det lite häng med Johanna.

Just nu sover skruttan, men har vaknat till några gånger och skrikit hejdlöst ett par gånger.. jag börjar misstänka mardrömmar och googlade lite, och helt ovanligt är det tydligen inte..
Stackars :/ kan inte vara kul att drömma mardrömmar när man är sådär liten.
Hon blev lugn igen när hon märkte att jag var bredvid, så vi höll handen tills hon kunde somna om igen.
När hon vaknar är det baddags innan vi ska bädda ner oss för lite sova igen :)


Tog lite bilder i dopklänningen igår också, fick en hel del fina bilder.. Även om hon tuggar på sin hand på mer än hälften ;)


Carola

Hoppas det gick bra idag??



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: