2011-03-01
 13:16:37

SKOLA OCH BABYSIM

Hej på er!
Här är det lite lamt med uppdatering, har massa runtomkring nu.. Så, det hinns inte riktigt med.
Nästa vecka börjar jag skolan "på riktigt" igen, vilket jag har en hemsk ångest för.
Jag vill inte lämna Nova, det är absolut inte så att jag inte litar på Tomas, för det gör jag. Och jag vet att han kommer klara det finfint, det är bara det att jag inte vill missa allt Nova lär sig.. Jag vill vara med och se det första gången...
Men nu går inte det :( usch!
Det kommer bli rejält jobbigt att fara varje dag, och mestadels av dagen kommer antagligen att gå åt till att sakna min lilla tjej..
Men, men..

Jag försöker leva på att jag kommer att kunna vara med henne varje dag, bara dendär förbaskade dagen i juni kommer. När jag är klar med skolan, ska jag vara med Nova varje dag. Och fyfan så roligt vi ska ha :)

Från det ena till det andra, så har vi funderat lite på att hyra folkhälsan bassängen för att åka och simma lite med Nova, bara vi tre då alltså..
Ingen av oss är speciellt sugen på babysim, så vi tyckte det skulle vara roligt att åka iväg själva och pröva iallafall.
Men jag tycker det är lite dyrt med 42€ för en timme...
Så, vi får se hur det blir..


Jag bjuder på en bild på det finaste som finns för mig <3, hon ligger och pratar med figurerna på hennes trasa - GULLLLLLLLLLLE!


Carola

Vad lustigt att du skrev om babysim, vi har varit och simmat med Nova första gången idag! Jag hade syrran min med för jag ville fara på dagen när det var lite folk. Babysim är inte vår grej heller, jag vill fara när det passar Nova och inte stressa för att passa en viss tid! Vi var till varma bassängen i godby simhall och det gick superbra! men jag sa det till syrran att det är ju slött att det inte finns nått "familjeomklädningsrum" så vi sku kunna fara hela familjen. nog går det ju men då har man ju ingen hjälp i omklädningsrummet :(



Då skrev min svärmor på FB att kanske vi sku hyra på folkhälsan :) men det var faktiskt lite väl dyrt jo :/ kanske ni kan hyra tillsammans med nå kompisar??


Pernilla

Carola: Ja, precis.. Så känner vi också, vill inte passa tider och stressa med henne (kasta i henne mat, fort ut till bilen osv..)

Men nu blir jag nyfiken, jag har inte fattat att du bor på Åland ;)! Om du vill får du gärna mejla din bloggadress till mig på [email protected]



PUBLICERAT: 2011-03-01, 20:47:49 | URL: http://pernillanivetju.blogg.se/
Carola

Haha jaha, jag kanske glömde att nämna den lilla petitessen i förra kommentaren :D Jag skrev min bloggadress redan före jag såg din kommentar här, du borde hitta den när du loggar in på din blogg? Skrev den i ett gammalt inlägg så ingen annan sku hitta :P


Carola

Haha jaha, jag kanske glömde att nämna den lilla petitessen i förra kommentaren :D Jag skrev min bloggadress redan före jag såg din kommentar här, du borde hitta den när du loggar in på din blogg? Skrev den i ett gammalt inlägg så ingen annan sku hitta :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: