2011-03-26
 21:42:43

MEST BARA BILDER!

Kvällen har jag ägnat åt att fixa om lite här hemma, börjar ju faktiskt gå mot vår nu så jag kände att en liten uppfräschning var på sin plats :) och nöjd blev jag.

Sitter just nu och väntar på att min älskade ska komma hem, han är och badar bastu hos hans föräldrar. Johanna var hit en sväng och åkte just hem..
Och mitt lilla hjärta ligger och sussar så sött i sovrummet.

På tal om Nova så har vi börjat ge henne lite smakportioner, hon har fått potatis blandat med ersättning två dagar, och det funkar rätt så bra :) idag fick hon även smaka lite lite persika och päronpuré - men det var ingen hit!
Ska bli så roligt att få börja ge henne lite mera snart.
Liten har blivit stor så fort :)

Har inte så mycket att skriva så jag bjuder på lite bilder istället:


Nova som tränar nacken i gymmet, och liknar grymt mycket på sin pappa just nu :)

Smakar potatis för första gången

Nyvaken, bekymrad liten tös som undrar varför pappa måste ta bild när man nyss vaknat.

Imorse tittade vi på lite barbapapa, himla intressant med alla färger :)

Så här fina var vi när vi skulle på kusinen Melvins 2 års kalas


Åsa - mamma till Tindra

Så fin hon är :) Stor har hon blivit också!

Vad har ni testat för smakisar hittills?

Här började vi igår och då var det potatis som det blev till först :)



Kramar!



PUBLICERAT: 2011-03-27, 08:23:38 | URL: http://pyretiminmage.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: