2011-03-13
 20:33:52

HELGEN

Här har det varit dött hela helgen, istället för att sätta en massa tid på att sitta vid datan, har vi umgåtts och myst hela familjen - hela helgen :)
det är nog så det kommer att vara nu, helgerna är våra!
det är då vi myser igen allt vi missat i veckan, och gud så underbart det har varit <3

I fredags tog vi det jättelugnt, och myste endast. I lördags var det jättefint väder, så vi tog en promenad och stannade på kaffe hos Novas farmor och farfar, på kvällen åkte jag och Nova till min vän Johanna för att fira att hon fyller år idag (grattis :)
Och idag har jag och Nova varit en sväng till hennes mormor och moster.

En toppen helg med andra ord, jag vill inte att det ska vara måndag imorgon igen. FY, varför var jag inte mer tacksam över att få vara ledig när jag var det?
Hmpf.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: