2011-06-30
 21:48:14

VÅRAN DAG

Oj en sån underbar dag vi har haft, jag och Noven :)
Som jag skrev tidigare så gick vi ner och hälsade på farfarn och badade i poolen.
Vi blev där en bra stund och pratade massa skit med farfar - han blev nog glad för lite sällskap tror jag.

När vi sen kom hem igen, var klockan så pass mycket att det var dags att göra sig redo inför lite jobb.
Så när Tomas kom hem bytte vi bara av och jag åkte in till stan för att jobba.
Fort gick kvällen iallafall.

Och när jag sen kom hem igen och hade tänkt börja natta Nova, ringde Hanna (en mycket fantastisk vän) och sa att dom var på Bengtsböle för att spela korpmatch, hon undrade om vi ville komma med henne och titta.
Givetvis ville vi det.
Så vi blev där en bra stund - riktigt trevligt! mera spontanträffar vill vi ha :)





Det var lite om våran dag det.
Och för er som inte har bett om lösenordet är detta nu det sista inlägget ni ser.
Tack för att ni har läst, lite tråkigt att ni inte har bett om lösen!


Carina

Hej!

Jag brukar läsa din blogg och vill gärna ha lösen.



Mvh

Din fd granne, Travis matte :)


Hanna

<3 ! Ahw.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: