2011-06-16
 20:56:05

STRESSIGA DAGAR

Här har det varit full fart de senaste dagarna, så tiden för att blogga har inte funnits. Men nu ska det väl kanske lugna ner sig lite - så jag är tillbaka :)

Under veckan har jag och Nova i princip bott hos mamma, iallafall dagtid.
Så idag när vi skulle vara hemma en hel dag njöt vi fullt ut.
Jag gillar när det är mycket på gång, men det är fruktansvärt skönt att få ta det lite lugnt däremellan.

När Tomas kom hem åkte jag och jobbade några timmar.
Och efter det har jag bara tagit det lugnt.
Nu ska jag snart träna lite och efter det blir det nog sängen.

Morgondagen ser jag framemot mycket. Först väntar en heldag med mitt lilla hjärta, och när pappan i huset kommer hem ska jag åka iväg till stan helt ensam. Jag och mamma ska åka och handla, långsamt och länge.
Det ska verkligen bli jätteskönt.
Jag älskar att umgås med min lilla tjej, men handla gör jag bäst ensam :)

Jag tänkte bjuda på några bilder från dagarna..


Morgontrött tjej i mysdress :)

Nova badade med moster när jag var på jobb i tisdags.. Något litet badkar kanske..

Bilden säger rätt mycket om vad Nova tycker om att bada :)

Barnprogram är mycket intressant!

Gullig tjej tidigare idag

Åh vad jag älskar denhär bilden <3

Innan jag åkte på jobb egopicade vi lite..
Man kan ju undra varför jag har den där minen, meeeen det bjuder jag på ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: