2011-06-08
 08:51:39

SOMMAR OCH SOL

Blir bara mera och mera sällan mellan mina bloggningar.. Men vadfan, det är sommar och varmt - och jag är mammaledig :) så jag har inte riktigt tid och prioriterar det inte heller just nu.

Men idag har vi iallafall börjat dagen med ett rådgivningsbesök + läkarbesök.
Och allting gick hur fint som helst.
Nova fick så mycket beröm av läkaren "jag har sällan sett en bebis på 6 månader med sån bra finmotorik".
Då värmde det lite extra i mitt mammahjärta :)
jag älskar att höra beröm om min lilla stjärna.

Och i Novas liv händer det mycket just nu, hon utvecklas som aldrig förr och det är full fart hela dagarna.
Hon har börjat ta sig frammåt, och vänder sig som en klockvisare så fort man lägger henne på golvet. Enligt hälsovårdaren är det steget före dom börjar krypa :)
Och hon pratar, som aldrig förr..
Och vinkar gör hon också, både med öppen hand och att hon stänger handen (om ni förstår hur jag menar)

och jag blir bara mer och mer stolt för varje dag.
Jag njuter av varje minut tillsamans med henne, pluppunge <3


Nova var ut och gick med moster häromdagen.

Nova och favoritmostern. Ni skulle se dom tillsamans, dom är verkligen varandras favoriter.

Världens finaste lilla Nova <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: