2011-06-17
 13:16:08

FAMNIG TJEJ

Hej på er!

Riktigt tråkigt väder har vi idag, så det har betytt att Nova och jag har varit inne hela dagen..
Nu ligger hon faktiskt ute i vagnen och sover - sååå dåligt väder är det inte.

Vi har iallafall donat på med det ena och det andra, skuttan har varit väldigt famnig, så allt som jag hade tänkt blev inte gjort.. Men så kan det vara :)
Städat har vi iallafall gjort, och tvättat en maskin tvätt. Det får räcka för idag!

Jag ringde precis upp mitt försäkringsbolag.. Jag mejlade dom för någon vecka sen, men hade inte fått svar. Trodde jag! Nu när jag på skoj kollade skräpposten, låg mejlet från dom där..
Men jag förstod inte så mycket av mejlet, så jag tänkte att jag skulle ringa upp henne istället.
(Jag vill göra ändringar i min allrisk på bilen)
Men nu var ju hon förståss upptagen och jag skulle ringa efter 15..
Vi får se hur det går, beror lite på vilket humör Nova är på.

Så mycket mera har jag inte att säga.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: