2011-07-06
 21:46:23

VÅRAN DAG


Banan, äppel, ananas, vattenmelon, vindruvor och jordgubbar tillsamans med ovispad vaniljsås - MUMS!

Detta fick bli mitt kvällsmål idag.
Mätt som fasen är jag och är nu redo för att köra mitt dagliga träningspass.

Dagen har varit bra, rådgivningsbesöket gick bra och när vi var klara där fick vi mamma att sluta tidigare från jobb och åkte för att handla.
Sen plocka upp Peter, vidare till Söderby för ett dopp i poolen för Nova.
Hem för mat, ordna upp sovrummet, och natta Nova.
Nu har jag suttit här så länge så Tomas har bett mig gå och sova (oups ;)

Imorgon ska jag jobba 11-19.30 Noven ska få vara med fammo.


Mamma

Det där såg ju hur mumsigt ut som helst..bara det att vaniljsåsen ska vara vispad :-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: