2011-07-04
 12:53:21

TÄBYRESAN

Vi var ju som sagt till Täby i lördags, jag och Tomas. Det var skönt att komma bort en sväng bara vi två, på samma gång som det var jättejobbigt att lämna Nova.
En hel del tårar kom från mig när vi gick ut från mamma och skulle åka ner till båten.
Hela dagen kändes lite konstig, flera gånger funderade jag "har vi glömt Nova någonstans?"
Man är så ovan att det inte händer något hela tiden, så båten blev lite långtråkig.

Men resan är vi helnöjda med, vi behövde få umgås lite bara vi två.
Massa kläder kom med hem också.
Mycket till Nova förståss, och Tomas hittade också mycket - tillochmed jag fick med mig hem några plagg.

Dagen i helhet var perfekt - men det bästa med hela dagen var att få komma in till mamma och möta Nova igen <3
gulle, vad saknad hon var under dagen.

Novas shopping får ni här;


Ni får ha lite överseende med att bilderna är lite svängda hur som, jag orkar inte fixa :)
förutom detta fick hon hem ett par vita sommarskor också, men dom glömde  jag visst att fota.


Carola

Vilka supergulliga kläder ni köpte åt henne! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: