2011-07-09
 22:02:58

NOVA



Att denna underbara lilla varelse är våran kan jag fortfarande inte förstå..
Inte heller att jag är mamma till henne har sjunkit in ännu, det är så ofattbart allting fast det har gått 7 månader.
Varje kväll när jag går in i sovrummet och ska lägga mig börjar jag med att ligga och titta på vårat underverk en stund, hon är så otroligt perfekt och fin. Finns ingenting som kunde vara bättre.
Hon är vår alldeles egen Nova.
Och att hon heter Nova är inte bara för att vi älskar namnet, utan även för att det betyder ny stjärna, och en stjärna det är precis vad hon är - mammas lilla stjärna.
Varje dag med henne är ett nytt äventyr, vi hittar på nya saker och upptäcker världen mer och mer.
Och att få följa med på hennes resa och se världen lite mera genom hennes ögon är något jag aldrig skulle byta bort.
Inga pengar i hela världen är värda så mycket som att vakna upp till ett stort leende av henne, eller att ta henne i famnen och få en kram.
Eller precis vad som helst som hon gör.
När jag tänker på henne tar det faktiskt ont i mig - jag älskar henne så mycket så det börjar värka i hela mig.

Och jag är så otroligt tacksam för att hon är just hon. Hon har en underbar personlighet och blir bara bättre och bättre för varje dag.

Tack Nova älskling, tack för att just du kom till oss <3


Mamma/Mommo

o jag är så tacksam över att ha fått bli mommo åt denna härliga fina unge. Älskar henne så.


SYSTER/MOSTER

JA Å!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: