2011-01-17
 21:49:23

EFTERBESÖK IMORGON

Nu är det just läggdags, jag undrar verkligen vart dagarna tar vägen numera ?!
Nova har sovit hela kvällen, och är nu vaken för lite mat och blöjbyte. Så när hon somnar igen ska jag också gå och lägga mig, för att få så många timmars sammanhängande sömn som möjligt :)

Imorgon är jag och Nova hemma med varandra igen, och fy så jag har saknat det. Jag gillar inte alls att behöva ta upp henne på morgonen och ge henne mat för att sen klä på henne och ta med henne ut till bilen. Neej, på morgonen är hon så mysig och vill bara ligga nära och gosa. Helst i flera timmar, innan hon vill vakna på riktigt.
Så mysigt, så det ska vi göra imorgon :) <3

På eftermiddagen har jag tid för efterbesök på sjukhuset. Nova hänger på dit, och när vi är färdiga ville mormorn att vi kom förbi hennes jobb och visade Nova.

Och sen slutar Tomas, och han ska inte ens träna imorgon = HELKVÄLL med allihopa <3

Så imorgon ska vi ha en riktig mysdag.

Bara jag och min familj <3
















Ida

Min kropp såklart :P Jag och Markus ska åka till Grekland när han gått ut skolan så det är lite peppande till träning o sånt :D



PUBLICERAT: 2011-01-18, 20:44:29 | URL: http://idavilhelmina.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: