2011-01-08
 22:49:58

DUKTIG TÖS = STOLT MAMMA

Dagen har spenderats hos Novas farmor och farfar, god mat fick vi :) tackar!
Nova var lika snäll som vanligt hon, satt i olika famnar en stund innan hon somnade sött på pappas arm.
Sen sov hon igenom resten av besöket :)
När vi kom hem fick hon en slurp mat, och sen skulle vi natta henne.
Vi prövade att lägga henne i sängen precis som vi gjorde tidigare idag.. och nu ca. 30 minuter senare, så sover hon :)
Detta behöver ju givetvis inte alls betyda att hon kommer somna där själv från och med nu, och det behöver hon absolut inte göra heller.
Jag är bara sjukt stolt över att hon har gjort det två gånger nu.
Så duktig vår lilla tjej <3

Jag tänkte också försöka komma i säng så småningom, ta igen lite missad sömn.

Och på tal om något helt annat, så prövade jag boxas lite med Tomas ikväll när vi väntade på att Nova skulle vakna (när vi fortfarande var hos hans föräldrar)
Vi körde lite halvt oseriös boxercise, lekte lite bara egentligen.
Och fyfan vad jag saknar att boxas, få slå allt vad man orkar och vara helt slut efteråt.
SKITKUL OCH SKÖNT!
Nu vill jag börja träna igen.

Men nu var det sova jag skulle.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: