2011-02-27
 21:00:17

SOVER HELA NÄTTER!

Jag är så stolt över våran lilla tjej, tre nätter irad har hon sovit hela natten igenom - utan mat..
Det enda jag har behövt göra är att sätta i nappen någon gång.
Duktiga lilla älskling <3

Så bra som jag har sovit dessa nätter, har jag inte sovit sen typ.. vecka 30 i graviditeten..
RIKTIGT UNDERBART!
att få sova från 23.00-8.00 var något jag aldrig ens vågade drömma om det första året i princip.
Men tänk så skrollan kan överraska.

Sen är det ju givetvis inte alls säkert att hon fortsätter sova utan mat, det kan ju vända när som helst.. Men det känns just nu inte som att det gör så mycket, hon är bebis och det är hon som bestämmer.
Vill hon ha mat, så får hon mat :)


Här är en morgontrött liten tös, bilden är tagen imorse.
JAG ÄLSKAR DENNA LILLA MÄNNISKA MER ÄN ORD KAN FÖRKLARA <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: