2011-02-02
 19:42:04

LITE MYSIGARE HEMMA

Äntligen är det lite uppstädat här hemma, oftast blir det så numera att jag börjar reda upp - men oftast kommer det något emellen och så blir det lämnat på hälft!
Men idag tog jag tag i det, så nu är det fint här igen :)
Däremot börjar jag bli riktigt sugen på att ta in lite nytt, skulle vilja byta färg nere i vardagsrums/köksdelen.. Nu är det limegrönt - men jag är lite sugen på turkos..
Hm, måste fundera lite och titta vad det finns.


Lite bilder från vårt hem, tagna nu ikväll :)

På tal om något helt annat, så vill jag säga tack till min underbara mamma, som ställde upp och åkte till rådgivning + läkare med Nova idag.
Tack tack tack tack <3


Här är mommon med Nova :)

Det är också tack vare henne som jag har kunnat vara i skolan de dagarna jag har varit - hon har ställt upp och varit barnvakt - guld värt!
Även om det nog för det mesta har varit bara roligt för henne, ni skulle bara veta vad de har kul när de är med varandra.
Mamma tar verkligen mommorollen på allvar!


Mamma/mommo

Jag gör det med sån glädje, njuter varje sekund.

Vad härligt att ha det uppstädat hemma, är så skönt sen när det är klart o man bara kan sätta sig ner o njuta. Här har det inte blivit mycket alls ikväll, var så trött efter att jag kom hem så jag gick faktiskt o tog en liten powernap (tar på att vara på "äventyr" med Nova :-) Har nu just kommit hem från Medis.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: