2011-02-07
 12:21:42

HON SOVER I VAGNEN :D !

Idag har jag och Nova varit duktiga, vi har varit på en lååång vagnpromenad.
Jag har bestämt mig för att lära Nova att det är skönt att sova i vagnen också fast den står stilla, så därför tog vi en riktigt lång så att hon skulle hinna somna ordentligt.
Och vet ni vad?
Vi har varit hemma i 45 minuter, och hon sover fortfarande :)
DUKTIG TJEJ!
hoppas det fortsätter, vi ska iallafall gå varje dag nu så får vi se hur det går.
Så, om någon mamma har vägarna förbi lemland någon dag och är sugen att hänga på, så är ni väldigt välkomna :)

Medans hon har sovit har jag redit upp lite här hemma, så det ser någorlunda bra ut iallafall.
Har också hängt lite tvätt..
Mera än så orkade jag inte, jag ville passa på att vara lite vid datan också ;)

Ikväll blir det nog bara lugnt lugnt, jag ska börja öva lite på ett prov jag har på fredag (måste börja i tid, när man inte kan plugga så långa stunder längre :)

Jag har kameran full med massa nya bilder på trollet, men den ligger nere och jag orkar inte springa efter den.
Så så länge bjuder jag på en lite äldre bild :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: