2011-12-21
 20:40:03

1 ÅRS FOTOGRAFERING

Oj! Här ekar det tomt.
Har knappt hunnit sitta ner dom senaste dagarna, så bloggen blir totalt bort prioriterad - tyvärr!

Jag är iallafall mitt i min jobbvecka, två dagar kvar! Sen får jag vara ledig några dagar innan det är dags för jobb i mellandagarna fram till nyårsafton.
Pjuuh.
Tur att jag har dom finaste kollegorna som finns, dagarna susar förbi :)

Mitt i allt jobb har vi iallafall hunnit med att ha 1 års fotografering här hemma. Snälla Ida (Gudmor/Faster) kom och hjälpte oss ta lite kort.
Och hon fick många fina :) dessvärre är dom flesta för "privata" för att visas här på bloggen.
Men några smakprov kan ni få.






Nu kommer inte jag åt dom bilderna som Ida har redigerat så fint, så ni får nöja er med dom här :)
Supernöjda är vi iallafall.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: