2011-08-24
 22:33:36

VARDAGSKRAFS

Fick lite dåligt samvete och måste hoppa in för att skriva ett litet inlägg :)

Här rullar dagarna på, Tomas semester börjar lida mot sitt slut :( och våran vardag början närma sig.
Vi kommer sakna pappan, på samma gång som det ska bli lite skönt att återgå till det "normala"
Och, han jobbar inte såå länge, i december ska han nämligen ta ut sin pappamånad.
Jag kommer aldrig glömma hans kommentar när jag frågade om han ville ta ut den och få lite mera tid med Novisen.
- Varför skulle jag inte? all tid jag kan få med Nova tar jag!
det är vad jag kallar pappa det!!!

Imorgon ska jag på jobb 16-19, ska faktiskt bli riktigt roligt! :)
Måste se om jag kunde trycka in mig själv för färg, klipp och isättning av förlängningar.
Jag kom underfund med idag att jag inte har blivit klippt sen i vintras, och inte ordentligt slingad/färgad sen i slutet på maj.
Och jag är frisör?!
OJOJ! känner mig inte speciellt fräsch - så det måste bli förändring.
Mörk funderar jag på!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: