2011-04-01
 21:02:19

TILLBAKA

Här har det varit lite halvdött ett tag, vi har haft en massa trubbel med internet - men nu är det äntligen ordnat och allt fungerar som vanligt!

Har haft en rätt så fullspäckad vecka måste jag säga, så lite helg ska bli skönt :)
Tisdag - trendvisning på arken
Onsdag - Essensity kurs med Stefan Storm
Torsdag - Provplugg och kunddag

Och imorgon mina vänner, kan bli en spännande dag. Jag ska med Tomas äldsta syster till tatuerare, var tänkt att jag bara skulle komma med som sällskap. Men så fick jag en fix idé och ringde till honom och hörde om han inte skulle ha tid att tatuera mig på samma gång. Han vågade inte lova något, men om inte hennes tar jättelänge att göra skulle vi ordna det.
KUL!
nu ska jag bara välja typsnitt också.. svårt.


Här får ni en bild på mitt finaste lilla hjärta <3
Hon lär sig så mycket nu, det är helt otroligt vad duktig hon är. På måndag är det dags för 4-månaders kontrollen, alltid lika kul att se vad hon väger osv.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: