2011-04-02
 19:11:53

TATUERAD!

Nova har just precis somnat, Tomas är och hämtar lite saker vi glömde hos svärisarna idag.. Och jag sitter här, glad och nöjd med allt.
Idag har jag nämligen tatuerat mig för första gången.


Och jag är så jättejättenöjd. Jag är nu i efterhand väldigt glad över att jag valde att skriva den själv tillslut, efter många om och men.
Nu har jag min lilla älskling med mig vart jag än går <3


Och här har vi en liten pyjamastjej innan läggning igår. Jag är så imponerad av henne, hon är jämt så nöjd och glad. Denna tjejen gnäller verkligen inte i onödan. Och hon får jämt så mycket beröm för sitt fina humör, och det gör mig så stolt.


Carola

Gissade att det var Nova du skulle tatuera in ;) Jag är verkligen ingen "tatueringstjej" och har aldrig velat ha en tatuering, men har ändå alltid sagt att om jag nånsin skulle tatuera mig så skulle det isf vara mina barns namn. Och sen vi fick Nova har jag t.o.m haft syrran att skissa upp namnet på armen (men har inte kommit på var jag vill ha den isåfall) för att se hur det såg ut. För det skulle jag verkligen kunna tänka mig, som du säger, ha sin älskling med sig vart man än går!


Carola

Vad kostade den där förresten? Snyggt blev det på foten!


Åsa - mamma till Tindra

Jättefint :)



PUBLICERAT: 2011-04-03, 11:11:59 | URL: http://pyretiminmage.blogg.se/
Malin

Jättesnygg!

Gjorde det mer ont än du hade förväntat dej? Har förstått att foten är ett känsligt ställe!



PUBLICERAT: 2011-04-03, 21:38:58 | URL: http://halohaa.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: