2011-04-04
 20:24:00

HELDRESS

En ny vecka har dragit igång, helgen gick som vanligt för fort men det är inte så mycket att göra åt..
Nu ikväll har jag varit och hjälpt Ida att sy lite på en klänning, jag väntar fortfarande på rapport om det blev bra eller inte ;)
Skoldagen gick rätt fort idag iallafall, så det var skönt.
Sen väntade ett rådgivningsbesök, som också gick bra. Förutom det eviga gnatet om varför jag inte ammar ?! på tanten lät det ungefär som om hon tyckte jag skulle börja amma nu igen, för att verkligen ha försökt tillräckligt. OJOJ!
Nåväl, sen åkte vi vidare till sparhallen och kantarellen, så nu är skåpen fyllda igen.
Var även in till stan en sväng, in på kappahl för att kolla om det fanns något nytt.

Jag hittade en heldress från newbie serien, men jag kan inte riktigt bestämma mig om vi verkligen behöver den.. Synd att den ska vara så jäkla fin bara, skulle nästan kunna köpa den bara för att titta på..
Vi är på jakt efter en heldress, gärna en ganska tunn som kan användas typ som halare i vagnen i vår, så någon som har tips var jag kan hitta en? :) kanske någon av er har en som ligger hemma och bara tar plats? ;) strl. 68 gärna.


Detta är heldressen jag tittade på idag, i love!

Ja, som vanligt blev det ett inlägg av lite oredigare typ.. men ni måste ju börja bli vana?!


Jennifer - mamma till Lukas och Leiah

Jag tror att jag har nästan en identisk med den där här hemma som kommer att vara för liten för Leiah när det är dags att byta till våroverall. Jag ska leta igenom mina gömmor och titta för i så fall kan du få den :) Du kan ju ta den på L&B partyt om jag hittar den :)



PUBLICERAT: 2011-04-05, 07:00:01 | URL: http://ettuddanamn.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: