2011-04-26
 21:07:35

DUNDERFÖRKYLD OCH FEBER

Här är det väldigt tyst, ganska ofta nuförtiden.
Jag försöker spendera den lilla fritid jag har tillsamans med mina gossingar. Så, tyvärr blir bloggen lidande.
Men en lite update om läget kan ni ändå få.

Påskhelgen har varit totalt awesome, första påsken med Nova bland annat.
Vi har spenderat mycket tid ute på svärföräldrarnas altan, och många barnvagnspromenader har det blivit.

Tyvärr var jag så dum att jag genast när det blev varmt klädde mig lite för somrigt.
För nu har jag åkt på världens dunderförkylning och feber.
Tillochmed så illa att jag åkte hem från skolan idag, och inte kommer att åka imorgon.
Febern stiger och mina ögon rinner som en vattenkran.
Och mitt dåliga samvete över att vara hemma från skolan gnager som en råtta i ett hus.
Illa!

Nu ska denhär glåmigt, bleka, trötta och virriga mamman vandra mot sängen.
Och gudnåde om jag inte är på bättringsvägen imorgon.
Jag har INTE tid att vara sjuk!

men för att lätta upp den krassliga vardagen lite, kan jag iallafall berätta att min examensklänning har anlänt och jag är sjukt nöjd.
ett problem mindre.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: