2011-04-14
 20:11:48

CUTIPIE

Min lilla älsklingsbebis har bjudit på flera högljudda skratt här ikväll, hon måste ha tyckt att jag såg himla knäpp ut när jag hade munnen full av luft och blåste ut.
Gud så hon skrattade.
Och det var så fint, så underbart fint!



Vi hade lite fotografering också, Nova låg och "pratade" under hela tiden så på de flesta bilderna ser hennes mun ut såhär.



Eller såhär..

Det är så roligt att få följa hennes utveckling, jag vet att jag sagt det förut. Men jag älskar det. Hon gör såna framsteg just nu, och det händer något nytt varje dag.
Tänk att hon redan är 4½ månad..
Känns så overkligt fortfarande.

Nova, du är det finaste som finns och  du är hur underbar som helst. Du gör mina dagar helt underbara <3
Vi är så lyckligt lottade som fick just dig, den finaste som finns.
Vi är så stolta över dig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: